Welke muziek wordt er gedraaid tijdens "sterrenslag" bij de Tv kantine?

Ik zoek een liedje dat klinkt, wanneer Irene Moors en Nicolette van Dam gezamenlijk het schuimbad in willen gaan, maar Nicolette stapt er als eerst in en het liedje dat op dat moment wordt beluisterd door Irene Moors, dat zoek ik. "I will be your lady dynamite, dynamite". Zo gaat het ongeveer. Weet iemand wie dit is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Het beste antwoord

Ik geloof dat je het liedje dynamite van vanessa bedoelt.
Youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=az7gdcSfCy4#t=67

Lyrics:

A, B, C, do you love me?And then D, E, F, you say yesG, H, I, and that's why we are together

J, K, L, I'm under your spellNow M, N, O, you should have knownP, Q, R, you make my heart beat faster

How do you do what you do to me?Oooh, I wish I knew it, how do you do it?Then I could do it too, do it to youI could make you high (G, H, I, J, K, L, M, N, O)

Dynamite, I'll be your ladyDynamite and I might go drive you crazy too tonightDynamite, I'll be your ladyDynamite and I might go drive you crazy too tonight

Nanana...

S, T, U, I love you tooV, W, X, forever stick with youY and Z, final letters in my loving alphabet

So you see if you agreeIt can be beautiful, wonderfulYou and me, we're gonna stay close forever

How do you do what you do to me?Oooh, I wish I knew it, how do you do it?Then I could do it too, do it to youI could make you high (G, H, I, J, K, L, M, N, O)

Dynamite, I'll be your ladyDynamite and I might go drive you crazy too tonightDynamite, I'll be your ladyDynamite and I might go drive you crazy too tonight

Nanana...

Dynamite, I'll be your ladyDynamite and I might go drive you crazy too tonightDynamite, I'll be your ladyDynamite and I might go drive you crazy too tonight

Nanana...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, dat is hem. Hartelijk dank!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het antwoord wat ik zocht.